Aludjunk el gyorsan harci pilóták módszerével

A módszer:

1.Helyezkedjen el kényelmesen a karosszékben vagy az ágyon. Kocsiban döntse hátra az ülést, tanácskozáson válassza a legkényelmesebb széket.

2.Lazítsa el az arcát. Ez a kulcsa mindennek. Az arcnak 43 izma van és fontos szerepet játszanak a test relaxálásában. Ha az ember teljesen ellazítja az arcát, üzenetet küld a testének, hogy minden rendben van, alhat nyugodtan. Le kell csukni a szemet, lazára engedni a homlokot, a nyelvet, az állkapcsot, a két fél arcot. Ezzel egy időben mélyül a lélegzet, és lelassul. Ellenőrizni kell, hogy a szem teljesen relaxált-e. A szemgödörben hat izom van.

3.Engedje le a vállait. Lazítsa a nyak hátsó részét, lélegezzen lassan, mélyen. Ha jobbkezes, lazítsa el először a jobb felső karizmát, utána a balt. A balkezes ezt fordítva csinálja. Folytassa ugyanezt a kezeivel.

4.Lazítsa ugyanilyen módon a lábait is combtól kiindulva lefelé.

5.Miután a teste ellazult, lazítsa el az agyát is. Ne gondoljon olyasmire, ami mozgást igényel, mert önkéntelenül a test is megmozdul. Winter szerint képzeljünk el inkább egy szép nyári napot, amelyet nyugágyban fekve élvezünk. Ha 10 másodpercig ki tudunk zárni minden más gondolatot, biztosan el tudunk aludni – állítja az edző.

Hat hét a gyakorlásra ugyan nagyon hosszú időnek tűnhet, de megéri a fáradtságot, mert ezzel biztosítani lehet a könnyű alvást és a másnapi jó közérzetet.

https://gnlszinfolt.blog.hu/2020/01/06/aludjunk_el_gyorsan_harci_pilotak_modszerevel

Meló Sokk | Kocsma témák | Éljenek a PUNKok!