Autólopás

Egy autótolvaj  ellopta ismerősöm Opel Astra kocsiját a XI. kerületből.
A gazember nem törődött azzal, hogy egy családi kocsi, gyermekülések vannak hátul.
A kocsiban volt kormányzár, váltózár.

Néhány info a feltörés megakadályozására, az egyes autólopás védő eszközök mennyit védenek: http://www.nelegyenaldozat.hu/?old=0&alo=15

 

PHP okosságok

Teljesítménytesztelés: https://sagikazarmark.hu/hu/blog/2016/12/27/performance-testing-for-almost-free/
Minden fejlesztő rémálma, hogy az általa írt kód összeomlik valódi terhelés alatt, sokszor azonban ez (sajnos) elkerülhetetlen. Amikor egy új projekt elindul szinte lehetetlen a majdani felhasználók számát megjósolni, ami teljesítmény szempontjából igencsak megnehezíti az alkalmazás és az infrastruktúra megtervezését.

Teljesítmény-optimalizálás, azaz cache stratégia LAMP környezetben

Object Oriented Programming in PHP

New Relic for PHP: Web Application Performance Monitoring: http://techportal.inviqa.com/2013/03/14/new-relic-for-php-web-application-performance-monitoring/

How to Write Code That Embraces Change http://net.tutsplus.com/tutorials/how-to-write-code-that-embraces-change/

PHP OOP Tutorials http://www.youtube.com/playlist?list=PL75B9D91CD69ED950

PHP projektek böngészése: http://phptrends.com

Using PHP Data Objects : http://www.netmagazine.com/tutorials/using-php-data-objects

Flash bannert készítek

Évente kábé 1x készítek egy Flash bannersorozatot (különböző pixel méretben), ami nagyobb portálokon megjelenik.
Az nem jó, ha a Flashbe beégetem a megjelenítendő oldal URL-jét.

Egy szabványos klikk számoló Actionscriptet kell használni, amit a szerver kezel. Jó, ha már a banner készítés elején tudsz róla.
Itt van róla info: Adverticum, Gemius

A portál valamelyik szolgáltatást használja.

File méret >= 160KB

Felhasználó Központú Tervező

Az itt található ekönyvben olvashatunk a  Felhasználó Központú Tervezőről.:  http://blog.fps.hu/post/38336181549/felhasznalo-kozpontu-tervezo-user-centred-designer

Valahol írtak ennek a fordítottjáról, ahol a megrendelőnek keresztbe állt a szeme, amikor 3. héten is csak agilisen beszélgettek vele,
majd hátrahőkölt mikor  megkapta az ajánlatot.
Végül az igényt lekódoltatta egy olcsóbb csapattal a  tizedéért, ami csak hasonlított arra, amit szeretett volna, de működött.